آندیا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی خونه ما

بلا چه مامان در 14 ماهگی

1392/8/7 1:22
نویسنده : الهه
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دختر نازنینم

ببخشید این چند وقته نیومدم تو وبلاگت بنویسم  آخه اینقدر سرم با شما دختر ناز گرمه که وقت نمیکنم بیام و از طرفی شما اصلا نمیذاری بیام پای کامپیوتر بشینم باید شبا بیام که خواب باشی که اونم خودم خوابم میبره .

خلاصه فک کنم دو ماهی میشه برات ننوشتم و کلی عقبم

از خبرای خوب شروع میکنم که دیگه قشنگ راه افتادی و میری دنبال توپ و شوت میکنی . البته حدودا از اول مهر راه افتادی ولی من الان خبرشو میدم خخخخخخخ

خبر بد  اینکه هنوز دندون نداری . و چند روز پیش هم به همین خاطر یه آمپول د 3 زدی . ان شاالله که زودتر دندونات در آد .

اینقدر ماه و مهربونی که نگو .  عاشق بابایی هستی و وقتی عکسشو میبینی بوس میکنی .

وقتی ازت سوال میپرسم مثلا میگم لالا داری اگه بخوای بگی آره اینقدر قشنگ سرتو تکون میدی که میخوام بخورمت . و اگه ازت سوالی بکنم که مفهوم حرفمو نفهمی دستاتو به علامت سوال برعکس میکنی یعنی حرفمو نفهمیدی

حدودا دو ماهی میشه که اگه پی پی کرده باشی خودت میزنی به پوشکت و جلوم دراز میکشی که یعنی عوضم کن . جدیدا بیشتر پیشرفت کردی و خودت برام پوشکتو هم میاری خخخخخخخ

صبح به صبح که بابا میره اداره دنبالش گریه میکنی و بعد میا پیشم دوباره میگیری میخوابی

و در نهایت کلماتی که میگی

بابا . بابایی . ماما . آبَه (آب) . دَدَ (بیرون ددر ) اوپَه (توپ) . چند تا کلمه مخصوص خودت

آندیا در حال خوردن لیمو ترش . خخخخخخ عاشق لیمو ترشی

 

آندیا لالا

 

آندیا خودتو موش کن (ضمنا بعد کلی طفره رفتن با خودم بالاخره دلم اومد  جلو موهاتو چتری کوتاه کردم )

 

آندیا نی نی رو بوس کن

 

عاشق آب بازی هستی تا میام دو تیکه ظرف بشورم گریه که منم بذار تو سینک . آخر یه بار لختت کردم گذاشتمت تو سینک خودم رفتم دنبال آشپزی خخخ

 

اینم از تاتی دخمل ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سما
7 آبان 92 1:28
عااااااااااااااشقتم آندیای ناز کوچولو
نازنین (مامان پارمین)
7 آبان 92 12:41
آندیا ناز بود موهاشو کوتاه کردی نازترم شد .
سپید (مامی یونا)
7 آبان 92 12:57
ای جونممممممممممم موش کوشولوی خوشگل مننننننننن بوس بوس قربونت برم
مامان دنیز
7 آبان 92 13:20
قربونت برم با اون لیمو شیرین خوردنت
مامان پویان و آیسان
7 آبان 92 20:20
ای وای دختر خوشششششگلم ماشالله چه بزرگ شده مامان چرا موهای نازشو کوتاه کردی
نسرین
11 آبان 92 0:25
هزار ماشالا به این موش نااااااااااااااااااااااز قربون اون لالا برم من
مامان نازنین
27 آبان 92 17:52
الهههههههههههههههههه این موش کوشولوی خوشملمو بچلونش از طرف من با اون موهاش جیگر طلا ماشالا چقد خوردنی شدی عاشقتم عسلم
نسرین
29 آذر 92 1:32
دوستت دارم